Peace is a lie, there is only passion.
平靜是個謊言, 有的只是激情
Through passion, I gain strength.
透過激情, 我得到氣力
Through strength, I gain power.
透過氣力, 我獲得力量
Through power, I gain victory.
透過力量, 我贏得勝利
Through victory, my chains are broken.
透過勝利, 我掙脫我的枷鎖
The Force shall free me!
原力將解放我!

----
最近受黑暗原力感召, 特在此宣揚西斯思想

arrow
arrow
    全站熱搜

    Foxbite 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()